Friday 18 July 2014

Bilder 14-17 juli

Fått förfrågan om fler bilder så ska försöka uppfylla detta så gott det går!  Här ges även lite ansikten på flera jag pratar om i Mina inlägg. På första bilderna har ni Lindi längst till vänster följt av Mdu,  Sebe och vele de arbetar allihop på gården hos siphile. Ni ser även den ungefärliga storleken på samtliga... Jag son alltid tyckt att jag är liten...

Sedan en bild på klanzego i sin nya svamp bob pyjamas - mycket fräsig! 

Mbally, som tyckte man kunde använda min mammas tröja på ett väldigt mycket bättre sätt än att ha den över axlarna - varför inte!  Det är tillsammans med mbally och dumsani som jag arbetar mest då vi är " the primary school team"

Sist bilder från omgivningen där jag bor. Helt plötsligt möts man av getter längs vägen. Ser även min hydda nummer tre som är relativt centrerad i bild.

Natti! 

No comments:

Post a Comment